مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست
سرخط خبرها

وزیر کار: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی اعمال شد| بستر اجرای طرح کالابرگ آماده است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۳۲۱۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
  • ۵
وزیر کار: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی اعمال شد| بستر اجرای طرح کالابرگ آماده است+ فیلم
وزیر کار تاکید کرد: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری مرمت و حق مسکن و اولاد آن‌ها نیز اضافه، ابلاغ و در حقوق فروردین ماه آن‌ها اعمال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری مرمت و حق مسکن و اولاد آن‌ها نیز اضافه، ابلاغ و در حقوق فروردین‌ماه آن‌ها اعمال شد، اظهار داشت: برای مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با احتساب فروردین‌ماه آنان، از دیروز پرداخت‌های اردیبهشت شروع شد. ان‌شاءالله حقوق همه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب تمام مطالبات آن‌ها تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه براساس محاسبات سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت‌ماه ۵۰ هزار میلیارد تومان پرداختی خواهد داشت،  درباره آخرین وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، گفت: در بحث بیمه کارگران ساختمانی تقریبا بهمن‌ماه سال گذشته بود که مجلس طرحی را تصویب کرد و به دولت نیز ابلاغ شد. ضوابط و مقرراتی را خود مجلس تحت عنوان طرحی در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی پیش بینی کرد. اکنون متوجه شدیم خود نمایندگان طرح اصلاحی دادند. امیدواریم آنچه که خیر و مصلحت است به تصویب برسد. هرچه قانون شود ما اجرایی خواهیم کرد.

مرتضوی با بیان اینکه گاهی زمانی که صحبت از بیمه می‌شود، مردم فکر می‌کنند دولت خودش قانون وضع می‌کند یا آئین نامه دولت است در حالی که همه این‌ها بر اساس مقررات و مصوبات مجلس شورای اسلامی است که تشریفات قانونی آن طی شده و به دولت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نیز به دستگاه‌های اجرایی برای اجرا ابلاغ کرده، حال اگر اصلاحاتی را مجلس با طرحی که در دستور کار دارد در بحث بیمه کارگران ساختمانی  اعمال کند ما نیز آن را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره آخرین وضعیت کالابرگ اظهار داشت: در خصوص کالابرگ آنچه که وظیفه وزارتخانه ماست راه اندازی سامانه بود. ما نیز سامانه  کالابرگ را در سراسر کشور از دورترین نقاط تا کلانشهر‌ها راه اندازی کردیم.

مرتضوی با بیان اینکه تقریبا حدود ۵۰ هزار واحد صنفی به سامانه متصل شدند، ادامه داد: پیش بینی ما این است که اگر بخواهیم این طرح را اجرایی کنیم به هر فروشگاه در روز در یک بازه زمانی ۲۰ الی ۲۵ روزه شاید ۲۰ تراکنش برسد. رئیس جمهور نیز تاکیدات فراوانی برای اجرای موضوع کالابرگ داشتند. معاون اول رئیس جمهور نیز جلسات را در این زمینه تشکیل می‌دهند. ان شاءالله به محض اینکه منابع تامین و ابلاغ شود، بستر برای اجرای کالابرگ در سراسر کشور فراهم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
به اردغان نگاه کنیدوخجالت بکشید.باآب ونان این ملت چکارکردید.
علی
Netherlands
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
جناب وزیر چرا اسمی از صندوقبازنشستگیفولاد بکار نمی برید چون لابی مجلس و مسئولان میباشد بالاترین حق بیمه را کارکنان فولاد به دولت پرداخت کرد صندوقبازنشستگیفولاد را در اختیار خودمان بگذارید به نحو احسن مدیریت میکنیم و سود دهی بالا هم دارد زیر بنای خوبی دا د با سودهی بالا با توجه به اینکه دست از لابی گری صندوق فولاد دست بردارند برای هما هست جز خودمون
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
وضعیت همسانسازی فرهنگیان درهاله ای ازابهام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
تروخدا یکی بازنشستگان لشکری رو هم ببینه
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
افزابش حقوق ۲۱ درصد در مقابل تورم ۵۵ درصد یعنی ۳۴ درصد کاهش قدرت خرید کارگران برای پر کردن جیب دولت جهت ریخت و پاش به نفع دور بری هاش به این میگن برده داری نوین نه مجلس جیکش درآمد نه علما نه ریسای قوای سه گانه همگی دست در دست هم برای له کردن ضعفا
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->